50 kreatywnych
Projekt przedstawia modernizacji komunikacji wizualnej wydarzenia, jakim jest ranking oraz gala 50 Najbardziej Kreatywnych
w Biznesie, organizowanego przez Brief.pl.
Celem zmiany było nawiązanie wizualne do nowej grupy docelowej rankingu, dotarcie do młodych oraz inspirujących osób, które prowadzą swój biznes. Początkiem zmiany było zmodernizowanie logo. Zachowany został kształt okręgu lecz nadano mu nieco abstrakcyjną formę, podobnie jak liczbie 50.
W następnym kroku określone zostały barwy rankingu. Połączone w nowoczesny gradient miały nawiązywać do innowacyjności, startupów oraz środowiska Digital. Ostatnim etapem było stworzenie patternu oraz autorskiego alfabetu z numeracją.
w Biznesie, organizowanego przez Brief.pl.
Celem zmiany było nawiązanie wizualne do nowej grupy docelowej rankingu, dotarcie do młodych oraz inspirujących osób, które prowadzą swój biznes. Początkiem zmiany było zmodernizowanie logo. Zachowany został kształt okręgu lecz nadano mu nieco abstrakcyjną formę, podobnie jak liczbie 50.
W następnym kroku określone zostały barwy rankingu. Połączone w nowoczesny gradient miały nawiązywać do innowacyjności, startupów oraz środowiska Digital. Ostatnim etapem było stworzenie patternu oraz autorskiego alfabetu z numeracją.



